Vessel PC Game - دانلود بازی Vessel بازی اکشن پازل مبتنی بر فیزیک سیالات
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

  Vessel PC Game - دانلود بازی Vessel بازی اکشن پازل مبتنی بر فیزیک سیالات

 

بازی Vessel یک بازی اکشن پازل بسیار هوشمندانه ترکیبی از علم فیزیک سیالات و گرافیک کامپیوتری است که ساعت ها بلکه روزها شما را شدیدا درگیر خود خواهد کرد. وسل بازی 2 بُعدی خاصی است که از شبیه سازی کاراکتری به صورت مایع که همواره در تمام مراحل همراه و کمک شما در طی مراحل بازیست تشکیل شده. هر مرحله با روشی خاص حل می شود که بدون کمک شایان ذکر این موجود آبکی غیر ممکن به نظر می آید.

شخصیت اصلی بازی اختراع خاص خود را مرحله مرحله گسترش می دهد و این شما هستید که مراحل را تکمیل میکنید که مخترع ما به مراحل نهایی تکمیل اختراعش نزدیک شود. بازی Vessel حالت بازی به کمک مایعات است که از شبیه سازی بهینه شده انواع سیالات نظیر آب و بخار آب و مواد مذاب تشکیل شده است. پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر ویدئویی که در ادامه از تیزر بازی قرار داده ایم را نگاه کنید.

 

هر مرحله شامل پازل های غیر تکراری است که با مجموعه ای از رفتار های خاص قابل حل است. (باز تاکید می کنیم ویدئو تیزر بازی در ادامه مطلب را نگاه کنید). منتشر کننده بازی شرکت معروف IndiePub است که چند بازی خاص از آن منتشر شده همگی استفاده از فیزیک را از هم به اشتراک برده اند. اگر از بازی خور های حرفه ای هستید که آماده یک برخورد طولانی و سرسختانه با این بازی هستید همین حالا بازی وسل را دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی همراه با فایل های کرک شده آن در اختیار شماست. بعد از دانلود همه لینک ها فایل ها را استخراج کنید و فایل iso ای که ایجاد می شود را رایت کنید یا Mount کنید و بازی را نصب کنید. سپس از فایل readme.txt درون آن استفاده کنید و بازی را کرک کنید تا به صورت کامل استفاده کنید.

بعد از دانلود همه لینک ها , فایل ها را در یک مسیر قرار دهید و استخراج کنید (فایل Vessel-PC-Game-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کنید) و فایل iso ای که ایجاد می شود را رایت کنید یا Mount کنید و بازی را نصب کنید. سپس از فایل readme.txt درون آن استفاده کنید و بازی را کرک کنید تا به صورت کامل استفاده کنید.

دانلود دانلود رایگان Vessel پارت 1 | پارت 2 | پارت 3 | پارت 4 (حجم : 803.37 مگابایت) 
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان 
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
تصویرتصاویر بازی:

vessel vessel vesselvessel vessel vesselvessel vessel vessel

 

 




:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی , بازی اکشن , بازی ماجرایی , بازی فکری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Vessel بازی اکشن ,
:: بازدید از این مطلب : 823
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : سکوت
ت : 16 / 12 / 1390
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی